שאלות ותשובות - NVL
משלוח עד הבית חינם ב מעל 199 ש"ח. בשל עומסים, זמן הספקה עד שבועיים.
שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

 

מי אנחנו NVL BY PALDINOX?

אתר e-commerce ישראלי המציע חווית שופינג של עיצוב טרנדי לבית ולכל חלל, כולל אקססוריס, מתנות, ריהוט משלים, יודאיקה ועוד. NVL  באתר ניתן לרכוש פריטים של מותגים בינלאומיים מובילים בתחום העיצוב, עם מגוון ענק של פריטים, וקולקציות שמתחדשות כל העת. האתר הוא אתר המכירות של חברת פלדינוקס,  מהחברות המובילות והוותיקות בישראל, המייבאת ומשווקת כבר למעלה מ-45 שנים את כל הפריטים הנכונים לעיצוב הבית.

כיצד ניתן לבצע הזמנה באתר?

היכנסו לאתר ולחצו על ״התחברות״ מצד שמאל למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (לא חובה, ניתן גם לבצע הזמנה ללא הרשמה). ניתן לשוטט באתר, להיכנס לפריטים שאהבתם, לבחור צבע וגודל רצוי, ולהוסיף את הפריטים  לסל הקניות. לאחר מכן יש להמשיך לקופה, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליכם במייל.

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואינכם מעוניינים לפתוח חשבון, ניתן לרכוש פריטים באתר כאורחים. היכנסו לדף ההתחברות, בחרו באפשרות "קניה כאורח" ובצעו את הרכישה. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?

סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על "החשבון שלי״ ובחרו ״ההזמנות שלי״. לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה:

״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם. ״בטיפול״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז.

.

איך ניתן לוודא שההזמנה התקבלה?

במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ״ההזמנות שלי״.

 

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות – בטלפון 03-9788800 או באמצעות מייל בכתובת nvl@nvl.co.il.  במקרה שהמשלוח כבר הועבר אל חברת השליחויות, ביטול ההזמנה כרוך בדמי ביטול/משלוח.

איך משחזרים סיסמה?

את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.

 

איך משנים את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו – בטלפון 03-9788800 או באמצעות מייל בכתובת nvl@nvl.co.il.

 

מהי מדיניות המשלוחים?

לפרטים מלאים בנושא אספקה ומשלוחים בקרו בעמוד "משלוחים", לחצו כאן.

מהי מדיניות ביטול, החזרות והחלפות?

לפרטים מלאים בנושא החזרות והחלפות בקרו בעמוד החלפות והחזרות", לחצו כאן.

 

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

באיזו דרך ניתן לשלם?

תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי.

איך משתמשים בקופון שקיבלתי?

את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום. ההנחה תתעדכן ותתבטא בסכום ההזמנה שביצעתם.

יש לכם שאלה ולא מצאתם כאן תשובה? צריכים עזרה? אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל נושא יש לי שאלה
עגלת קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

סכום ביניים: 0
סה”כ לתשלום: 0
מעבר לתשלום
נגישות